søndag den 14. september 2014

Quiltegavlen revisited

Ja, jeg har været der igen :-)
Quiltegavlen i Augustenborg.
 
Jeg havde et par ældgamle UFO'er med som skulle lidt videre i systemet, så det blev ikke til meget helt færdigt.
 
Det lykkes mig at få syet et tørklæde af 3 Kaffe Fasset fat quarters og synes selv at det slap jeg ret heldigt fra.
 
 
Da jeg ledte efter stofferne dukkede det her stykke op i kassen fra et tidligere kursus i Marti Michell's Ananas skabeloner.
Det blev lynhurtigt til et betræk til en sofapude.

 
Og de gamle UFO'er?
Dem må I vente på mere nyt om til næste gang hvor jeg har en hel weekend dedikeret til syning.
 
Pia

5 kommentarer:

  1. Det var da en smart måde at lave et tørklæde på. Dejlige farver. Skidt med Ufo'erne. Du skal jo også have noget at lave næste gang.

    SvarSlet
  2. Det er et flot tørklæde du har lavet. Dejligt at komme videre med Ufo'er:-)

    SvarSlet
  3. Flot pude, kan godt lide det skin det lyse stof giver ...
    Tak for kigget...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en gammel Kaffe Fasset. Jeg tror den hedder noget med "Lotus Flower".

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia