fredag den 18. april 2014

Påsketraditioner

Når man har gjort noget to gange er det vel blevet en slags tradition.

Jeg plejer at bruge Påsken til at få quiltet et par af de store UFO'er, og gerne i haven i hvis vejret er til det.

Det var ikke havevejr i dag, så jeg riggede en symaskine til i campingvognen og har nu fået quiltet et slumretæppe og fået syet lukkekanten på.
Håndsyningen på bagsiden må vente til jeg en dag har brug for et håndprojekt til at tage med i byen.


I morgen har jeg planer om at quilte et dobbelt sengetæppe som har været quilteklart i årevis, men lige nu vil jeg benytte mig af at der er varme på i campingvognen og sove der i nat.

Jeg erklærer hermed campingsæsonen for åben.

Pia 

6 kommentarer:

  1. hej Pia,
    det er rigtig godt gået :-) Hvad er det for et mønster ? Må vi se hele quilten ?

    knus og god påske
    Angelika

    SvarSlet
  2. Du er sandelig effektiv kære Pia. Nu må jeg også snart igang, har lyst men det tager lidt tid her efter mit nye knæ, som det heldigvis går godt med. Starter nok med lidt håndsyning de sidste påskedage. Også gode dage til dig.

    SvarSlet
  3. Det ser bare godt ud glæder mig tik at se den når den er færdig. God Påske

    SvarSlet
  4. Du er velkommen til at sy lukkekant på her hos mig :-)
    Dejligt med færdig gjort ufo'er, fortsat god påske.

    SvarSlet
  5. Du er da effektiv, det er ligesom at være på ferie. God quilte lyst og påske!

    SvarSlet
  6. Du er godt nok ihærdig. Og så leger du endda at du er på ferie. Spændt på at se den færdig.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia