søndag den 9. marts 2014

Ny sommerdyne

Normalt sover jeg med ulddyne, 100% alpaca, fordi det passer bedst til mit temperament.

Når det så en sjælden gang er tropenat i Danmark eller tæt på, så er et lagen altså for lidt til frossenpinden her.

Så jeg har syet mig en sommerdyne i yndlingsfarver, tilsat lidt sommer.


Mellemfoeret er 100% bomuld, velegnet til dansk sommer og giver tilpas tyngde til at jeg kan blive pakket godt ind selvom det er tropenat ;-)

Bagside stykket sammen af rester.
Naturligvis, fristes man næsten til at sige ;-)


Det skønne vejr i dag indbød altså mig til bare tæer i sandaler, selvom der var flere der mente at "det er alt for koldt endnu til bare tæer, Pia". 


Fortsat god søndag, håber I nyder solskinnet.

Pia

2 kommentarer:

  1. Dejligt at være blevet sommer klar på denne dejlige forårsdag.

    SvarSlet
  2. Sommeren er et stykke unna her enda, vi har kuldegrader om natta og snøen ligg enda men det driv å blir bart under trærne. Nydelig teppe du har lagd:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia