søndag den 12. januar 2014

Sy-Sammen-Lørdag

I går var der Sy-Sammen-Lørdag på en af de Facebook grupper jeg er med i og det skulle blive bløde kurve efter vejledning her og her.

Sædvanen tro kunne jeg ikke nøjes med de to stykker stof der er angivet i vejledningen, men skal have det hele gjort så avanceret at jeg ikke blev færdig lørdag, men først søndag.

Jeg fandt nogle blokke frem som jeg gerne ville have i den indvendige bund.
Til venstre en 9" Shoo-Fly fra et bytte og til højre 4½" Hour-Glass der blev tilovers i et andet projekt.


Færdig er måske også at tage munden for fuld, for jeg fandt ingen knapper der passede, så lige nu er der knappenåle til at holde spidserne nede indtil jeg får fat i nogle knapper der passer.



Udenfor pibler foråret så småt frem.
Her udsprungne vintergækker i et lunt hjørne mellem husmur og kaninbur.


Pia

6 kommentarer:

  1. Så gøy at samsyingen strekker seg over landegrensene. Flotte og mer avanserte kurver du har laget! :-) Tenk at snøklokkene blomstrer allerede. De spirer nok i norske bed også, men her kommer nok litt snø før våren kommer. :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at foråret er på vej vi har 1 erantis .
    Søde kurve du har syet. hilsen Grethe

    SvarSlet
  3. Søde kurve.
    Dejligt at foråret er på vej. Ingen sne og kulde til mig tak.

    SvarSlet
  4. Flotte "kurve" Pia, med ekstra flotte bunde.

    SvarSlet
  5. Stakkels små vintergækker, de fryser da nu.
    Sød kurv, selv om du laver den mere besværlig end nødvendigt.

    SvarSlet
  6. Så fin kurv du gjorde! Ja det er så moro at så mange sydde denne i "sammen":)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia