onsdag den 22. januar 2014

Quiltegavlen

Tro det eller lad være ...

Det er lykkes mig at være på Quiltegavlen en hel week-end uden at starte på et eneste nyt projekt !

På den anden side lykkes det mig heller ikke at gøre noget af det jeg havde med helt færdigt.

Jeg kom lidt videre med 3 halvstore projekter, så langt materialerne nu rakte, men ingen af dem blev altså helt færdige.

Men det var en dejlig week-end i selskab med piger fra alle landsdele.


Intet blogindlæg uden billeder, så her kommer en gammel nyhed.

 For noget tid siden fik jeg denne Dinner for Two færdig.
Egentlig var det min mening at lave en lille dug, men min bedre halvdel synes vi skulle prøve "sådan en lang fælles dækkeserviet".


Det er selvfølgelig den lyserøde der er "min ende".
De midterste blokke er fra et bytte for et par år siden og der ligger flere i stakken og venter på den rigtige idé.

Der var ikke helt nok stof til bagsiden, så der måtte øges med et andet stykke og lidt sjov mellem dem.


Det var også et udemærket projeket at øve lidt frihåndsquiltning på.

Pia

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig fint, men det er svært at se quiltningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heller ikke meningen, for den er ikke særlig velllykket. Men den hænger sammen for den er quiltet meget :-)

      Slet
  2. Rigtig flot, dejligt med kurser.

    SvarSlet
  3. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia