fredag den 13. december 2013

Årets sidste mug-rug

Sidste omgang af Møldrup Quilts Mug-Rug Swap 2013 er overstået og jeg fik årets sidste mug-rug fra Monika.


Det ser ud til at vi begge var i lidt julehumør og er gået amok i jul og guld.
Her er den jeg sendte til Monika.


Her er de samlet fra Margrethe, Anita, Randi og Monika.


Som de fleste af jer ved har jeg for vane at sy en til mig selv mage til den jeg sender ud, så her er de 4 nye jeg har syet til mig selv i år.


Spændende at se om Gitte finder på noget igen til næste år.

Pia

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine og så forskellige. God jul til dig og dine

    SvarSlet
  2. Super fine. God ide med at du også laver en til dig selv.

    SvarSlet
  3. Fine mug rugs Pia, både dem du har modtaget og sendt.
    Glædelig jul til dig <3.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia