torsdag den 19. december 2013

Aktion Julehjælp

Så er de sidste pakker sendt ud i dag.

Denne her er på vej til 2 søstre i Kolind.


Denne her er på vej til Grenaa.


Denne her er på vej til 2 søstre i Herning.


Denne her gik til Kliplev med småkager og en stor pose guf.


De sidste 2 er sendt til henholdsvis Silkeborg og Viborg.
Jeg fik aldrig svar på min henvendelse til disse 2 familier, så her hentede jeg boksene op af gavekurven, hvor alle de andre er syet i pigernes oplyste yndlingsfarver. 


Nu håber jeg så der er 9 familier der trods alt får en lidt bedre jul.

Pia

4 kommentarer:

  1. Det tror jeg helt bestemt, de får,
    Respekt for dit tiltag.

    SvarSlet
  2. Jeg er dybt imponeret og ret paf...jeg tror bestemt at nogen bliver glade.

    SvarSlet
  3. Sejt af dig, og til glæde for dem :-) Glædelig jul til dig

    SvarSlet
  4. Hej Pia, du virkelig fanget julens ånd, som er at tænke på andre. Det er virkelig smukt det du gør. Kan du og din familie have en god jul og et godt nytår

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia