fredag den 29. november 2013

2 fødselsdage og en erkendtlighed

Erkendtlighed.
Et sjovt ord, men ikke desto mindre er det hvad jeg modtog for at have fortalt om mine oplevelser med at sy med strimler hos Skanderborg Quilterne efter den årlige generelforsamling i sidste uge.


En sammenplantning med amaryllis, azalea, en sukkulent og pletter i luften garneret med lidt tidlig jul.

Lidt længere fremme var vi så nået til min egen årlige mærkedag og et bud kom med denne fine juledekoration fra mine forældre.


Smuk rød jul som jeg kan lide det og med et lys som jeg regner med kan holde det meste af julemåneden.

I dag fylder en af mine gode veninder 60 år og hun skulle have et rigtigt godt sofatæppe med knald på farverne. 


Bagsiden er en lækker sort/grå mønstret fleece, men det glemte jeg at tage billede af.

Tillykke med de 60 år i dag Jane.

God week-end.

Pia

1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia