lørdag den 12. oktober 2013

Mug-Rug bytte og vintermad

I dag fik jeg en af de dejlige kuverter i min postkasse.

En mug-Rug fra Pia. 



Min version til Pia.


Og sædvanen tro har jeg også lavet en til mig selv, nu jeg var i gang.


Nu vil jeg tage min nye Mug-Rug og en kop the med ind til sofaen, mens duften af vintermad breder sig fra køkkenet.


Det her er en af vores absolutte favoritter i kategorien vintermad.
Snittede kartofler, gulerødder og porrer i stegesoen overhældt med lidt grøntsagsboullion og et par gode kyllingeoverlår ovenpå.
2 timer i ovnen ved 160 grader.
Efter en times tid tilføjer jeg gerne lidt broccoli- og blomkålsbuketter, der simrer med resten af tiden.
Den er også god med osso-buco eller et stykke oksebov.

Pia

1 kommentar:

  1. Søde mug rugs og lækker opskrift. Det tror jeg da jeg skal prøve. det kan da ikke være meget nemmere.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia