tirsdag den 22. oktober 2013

Fødselsdagsfest

Hanne rundede et skarpt hjørne for nogen tid siden og i den anledning var der inviteret til søndagsfrokost for syveninderne.

Ingen går vel til fødselsdagsfest uden gaver og her er det kreative udkomme.

   Et gavekort med tilhørende kuvert.



Kortet er Berits bidrag og kuverten mit til vores fællesgave.
En udflugt til Den Lille Lade.

Hele kortet kan ses hos Berit.


Nu er Hanne jo glad for lilla og også glad for blomster, så derfor var valget af stof ikke så svært.
En æske med indsatser, som kan bruges til syæske, smykker eller andre småting.


Traditionen tro, fristes man næsten til at sige, skulle hun også have en Mug-Rug fra os alle, naturligvis i lilla farver.
Mine er her, en til Hanne og en til mig.


Resten kan I se hos Hanne.

Pia


3 kommentarer:

  1. Hvor er kuverten/tasken med kort rigtig flot og en rigtig god gave ide...alle er skønne gaver.

    SvarSlet
  2. Skønne gaver du har lavet til mig, og en tur til Den lille lade glæder jeg mig også til.
    Det er en god ide med at du laver en til dig selv også....du må da snart kunne dække op til rigtig mange.
    Knus

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige gaver du har lavet, signatur blokkene er skønne at se på.
    Hilsen Birgith

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia