onsdag den 11. september 2013

Møldrup Quilts Mug-Rug Swap

Jeg har netop fået besked fra Randi om at den er nået frem i dag, så nu må I andre også gerne se den. 


Sædvanen tro har jeg lavet to af samme slags, så der også er en til mig selv.


Jeg synes selv at jeg havde været usandsynlig kreativ og selv fundet på det her, men ikke så snart havde jeg taget det sidste sting før jeg så andetsteds at en havde lavet dækkeservietter efter samme princip efter et flere år gammelt mønster fra Sy & Rens.

Pia


6 kommentarer:

  1. Jeg syntes du har været ualmindelig kreativ og de er rigtig fine! Randi må være ovenud begejstret for den hun har modtaget. Smart at du beholder en til dig selv.

    SvarSlet
  2. Det viser jo bare med al tydelighed, at alt det halløj med copyright er en meget tricky sag. Og kan opfattes meget forskelligt.
    Men de er meget flotte - dine mug-rugs - hvad enten du selv har fundet på eller ej.
    Mange hilsener
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hei:-)
    Kjempefine!Noe alla det har eg og lyst å lage,kan hende i julegledeblomstfarger,nå som det snart nærmer seg!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlet
  4. Urläckra Mug Rugs du sytt!!Bambikram

    SvarSlet
  5. Rigtig sød. Det er da en god ide, du har med at lave en til dig selv samtidig

    SvarSlet
  6. Ja tusen takk for nydelig mugg ,Pia. Jeg viste fram den på lappeklubben i går og de måtte ta og føle og granske den for de syns også den var flott. Heldige meg:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia