søndag den 30. juni 2013

Lindholm Spejderhus i Nørresundby

Der var jeg til en hyggelig sy sammen dag i går med en flok damer fra Facebook gruppen "Patchwork For Alle".

Syningen fik jeg ikke taget billeder af, men mine indkøb kan I få lov til at se.

En havde lavet nogle fine lykønskningskort med Patchworkmotiver på, dem måtte jeg naturligvis have et par stykker af.


En anden havde en nabo der fremstillede ting i træ, så hun havde en kurvfuld garnholdere med.
Jeg tror hun solgte de fleste af dem inden vi tog hjem.


En rigtig hyggelig dag, som jeg håber der kommer nogle flere af.

Pia

2 kommentarer:

  1. Søde kort og en rigtig fin garnholder med super flot garn på.

    SvarSlet
  2. Skønt med sådan en dag og dejlige indkøb fik du med hjem. Jeg er ret hooked på din garnholder.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia