søndag den 16. juni 2013

IBS2

Den kryptiske overskrift er forkortelsen for 2nd International Block Swap, som dækker over
et internationalt blokbytte hvor dette års tema er VAND.

Jeg er blevet inviteret til at være med og opfordret til at reklamere for sagen.
Det gør jeg så hermed.


Der er selvfølgelig nogle regler der skal overholdes, det kan du læse meget mere om her.
Tilmelding og betaling kan du læse om i denne her brochure.

Overskuddet går til et godt formål, men det kan du læse meget mere om ved at følge de links der er ovenfor. Jeg har i hvert fald tænkt mig at deltage og det håber jeg også der er nogen af jer der vil.

Pia

1 kommentar:

  1. Det lyder da lidt fristende. Men 9 blokke med vand tema, jeg vil lige tænke lidt over det.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia