lørdag den 18. maj 2013

Og julen varer lige til Pås ... Pinse ...

Måske ikke, men nu fik jeg endelig hæftet de sidste ender på en bordløber, så den er klar til det bliver december.


Af resterne blev der en blød boks.


Jeg har førsøgt mig med en anderledes lukning i enderne, end den jeg sædvanligvis bruger


Julestof eller ej, jeg tror den har en passende størrelse til det "syværelse" jeg har tænkt mig at medbringe på min snarlige forårsferie til Kreta.

Nu vil jeg flytte ud i haven med lidt sytøj og nyde solen, mens den er der.

God Pinse til alle.

Pia

4 kommentarer:

  1. Glad Pingst till dig också,,och tack för fina bilder idag på dina alster!!Bambikram

    SvarSlet
  2. En rigtig flot juleløber..skønne farver og mønster :-) Og bokse er altid dejlige af resterne :-) God pinse til dig. Knus

    SvarSlet
  3. Good morning...
    Congratulations for your ideas ...your work is very good and beautiful..Hugs
    Maria Rosalia

    SvarSlet
  4. Hvor er det en sød juleløber. Dejligt at være i god tid.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia