mandag den 22. april 2013

Skæv ananas

I week-end'en har jeg prøvet kræfter med Marti Michell's nyeste skabelonsæt til Pineapple blokken.
En blok jeg ellers altid har tænkt som en oplagt stamps-blok.

Den ser skæv ud.
Det er den også og det er IKKE skabelonsættes skyld.

Jeg blev lidt doven og skulle forsøge at skære 8 lag stof ad gangen og det ses tydeligt på den færdige blok.

Den skal nok blive til et eller andet, engang ...


Og nu til noget helt andet.

Posten havde en af de fede kuverter med til mig i dag.

Jeg meldte mig til en 6" charm swap af reprostoffer i USA for noget tid siden og var meget spændt på om der nogensinde dukkede noget op retur.

Det var det der kom i dag.


Her er 80 stykker (2 sæt af 40) lagt op i farveorden.
2 af mine egne og 3 andre jeg har set før.
Resten var ukendte stoffer for mig og kun 2 dubletter.

Nu vil jeg ae lidt på dem i et stykke tid før de bliver skåret i små bidder :-)

Pia 

6 kommentarer:

  1. Din ananasblok ser fin ud men ærgerligt at den er skæv. Stofferne du har fået sendt fra USA ser rigtig fine ud - slap du for at betale told?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skrev et følgebrev hvor jeg bad hende der stod for bytteriet om at angive en pris på 10 USD ved returnering.
      Så slap jeg for at betale ekstra told af stoffer svarende til hvad jeg selv havde sendt ud af landet i første omgang.

      Slet
  2. Flotte stoffer du har fået fra USA og utroligt der kun var 2 dubletter.
    Din ananasblok ser fin ud selv om den er blevet lidt skæv, jeg er sikker på du nok skal finde en måde at anvende den på.

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok lækkert ud, både det ene, og det andet:-)

    SvarSlet
  4. Spændende den ananas....vidste ikke du kunne være doven :o)
    Sikke da en lækker kuvert at modtage, kunne du pippe lidt højere næste gang der er noget ligende i swap, det kunne være spændende at prøve.

    SvarSlet
  5. Herlig kuvert at få. En masse oldies, but goodies. Hyg dig med dem! De skal nok bruges til nogle små quilts ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia