fredag den 29. marts 2013

Påskequiltning

Jeg har tilbragt en hyggelig eftermiddag i Østbirk med Bente Bjerre.

Jeg har quiltet de diagonale linier med min "almindelige" symaskine og Bente har quiltet de store blomster på sin broderimaskine.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg får Bente til at quilte nogle af mine tæpper. 


Nu ligger tæppet og skvulper i vaskemaskinen og efter en kort tur i tørretumbleren kommer det på tørrestativet i nat og så er det klar til aflevering.

Når vi nu var så godt i gang kunne jeg også lige bruge et par navneskilte.
Broderet på tynd hør med blank tråd.  


Så må tiden vise hvordan de ender med at blive monteret.

GOD PÅSKE DERUDE I BLOGLAND

Pia

5 kommentarer:

  1. Der ser bare godt ud , mega flot som det er blevet quiltet :O)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet flot - Bente er fantastisk til at quilte.
    Det er en meget flot gave, du har fået syet.

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig flot både quilt - mønster - farver og broderi
    Heldige modtager
    Knus

    SvarSlet
  4. Flot quiltning du har fået lavet på tæppet.
    Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia