søndag den 20. januar 2013

Ta da ...

Det var nogle forholdsvis beskedne ønsker I havde, så jeg valgte at trække 3 vindere af de 20 der deltog.

Den første blev Monika der ønskede sig et bageklæde.



Den anden blev Mor der ønskede sig Bargello Blues.



Den tredie blev Pia der ønskede sig Taske med indvendige lommer.



Tillykke til jer alle 3.

Monika og Pia, vil I sende jeres postadresse til PeeVeeDesign [at] hotmail [dot] com, så lander der en pakke i jeres postkasse i nærmeste fremtid.

Mor, din Bargello Blues bliver medbragt og hængt op næste gang jeg kommer.

Til alle jer andre vil jeg sige tak fordi I ville være med.

Til dem der har ønsket sig tasken med de indvendige lommer, kan jeg oplyse at jeg har lavet et mønster som kan bestilles ved at sende mig en mail.
Prisen er DKK 65,00 plus porto.

God søndag.

Pia   

4 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Jeg har sendt en mail til dig.
    Pia

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige vindere :-)
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  3. Hej Pia. så vil jeg altså også gerne have et mønster på en taske. Har du ikke min mail i forvejen, hvis nej så næste gang vi ses.

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød at lade 3 være så heldige, Til lykke til jer.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia