søndag den 27. januar 2013

Sy-/strikketaske

Nu fik jeg jo foræret Pia min sytaske, så jeg har syet mig en ny.


Jeg skulle have taget billeder til et mønster, så der var ingen vej udenom at sy en ny.
To gode forklaringer synes jeg selv, og dem holder jeg mig til :-)

Jeg glæder mig til at se 12 dejlige damer til taskekursus i Randers Patchwork Forening næste lørdag.

God søndag derude i "snestormen", her ligner det mest regnvejr.
Lige meget hvad, er syværelset det bedste sted at opholde sig i sådan et vejr.

Pia

10 kommentarer:

  1. Den ser god og rumlig ud.
    Også god søndag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Pia, den er bare så smart den taske. Ku' det tænkes at du holdt et lille kursus her omkring😜

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er jeg også klar :-)

      Knus Susanne M

      Slet
  3. Det var slet ikke så tosset med et kursus i nærheden kære Pia. Det er en super smart taske, du har syet.

    SvarSlet
  4. Åhh,vilken härlig lördag ni har att se fram emot......är lite avis!!kramar Bambi

    SvarSlet
  5. Hej Pia
    Dejlig taske, fede farver. det ville være fedt med et kursus, god søndag. Nu skal der snart ses håndboldfinale her med lidt sytøj til.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  6. Og som vinder af Pias taske, kan jeg kun sige "Den er skøn". Tak Pia

    SvarSlet
  7. Hej.

    Den total geniale og flotte strikketaske, har du et mønster til den, du vil sælge (eller fortælle hvor jeg kan købe det)?
    Eller syr du den på bestilling?

    Mange hilsner og god weekend
    Ena

    ena@famkiim.dk

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia