torsdag den 17. januar 2013

Minicykel ?

Nej, ikke helt ...

Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg skulle se en cykel i min dagligstue, men det var lige præcis det syn der mødte mig da jeg kom hjem i dag.

Herren i huset har investeret og i dag kom pakken.
Så altså ikke noget fjernsyn til mig i dag :-)


Så er det jo godt man kan finde på noget andet.
En lukkekant for eksempel.
Og når der ikke er mere end ca. 1 meter hele vejen rundt tager det jo ingen tid.


Så altså en cykel og en mini.

Pia

6 kommentarer:

  1. waoooo sikker en flot cykel bare det var mig , smuk lille quilt du har lavet :O)

    SvarSlet
  2. Så kan du da kigge på cyklen, der er alligevel kun genudsendelser i tv.

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød den mini ... og ja cyklen er da også fin.

    SvarSlet
  4. Du kommer da nok til at ordne flere lukkekanter, med det vinter vejr må sådan en fin cykel vel ikke lige komme ud og køre :o))

    SvarSlet
  5. Lækker mini quilt og cyklen bliver helt sikker god at kører på når foråret kommer.
    God weekend

    SvarSlet
  6. Godt, der kan sys lukkekanter. Fint lille projekt.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia