søndag den 13. januar 2013

En slags jubilæum

Det her er mit indlæg nr. 500 altså en slags jubilæum, så jeg synes det er på sin plads med en Give-Away.
Nu er jeg så spændt på om der er nogen af jer der vil være med.

Reglerne er meget simple.
Jeg giver en hjemmelavet ting til en af dem der har lagt en kommentar til dette indlæg inden søndag den 20. januar kl. 12.00 CET (Central European Time også kaldet almindelig dansk vintertid).

Give-Away LUKKET

Hvilken ting af det jeg har vist i nogle af de foregående 499 indlæg kunne du allerbedst tænke dig ?



Det vil jeg gerne vide i en kommentar, gerne med dato på hvornår indlægget er fra og nogle kontaktoplysninger så jeg kan få fat i dig, hvis du skulle være så heldig at vinde.

Jeg kan med det samme oplyse at store quilts er udenfor konkurrencen.


Hvis du vinder og ønsker dig noget jeg allerede har foræret væk én gang, vil jeg bestræbe mig på at lave noget til dig der ligner så meget som muligt :-)


Alle kan være med, så læg din kommentar inden næste søndag hvor jeg vil få en eller anden til at trække lod.

Pia

22 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Tillykke med dit jubilæum, indlæg nr 500. Du er jo så produktiv så der er mange ting man kunne tænke at vælge imellen, men der er en ting jeg har tænkt på at lave mange gange, men er ikke kommret igang. Så hvis jeg skulle gå hen og vinde kunne jeg tænke mig at vinde en opbevaringspose med klar plast, sådan en fra dit indlæg den 8. novenber 2010. Min mail hvis jeg skulle være heldig:logj@lkpmail.dk Mange syhilsener Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Pia. Til lykke med de 500 fine indlæg. Jeg nævner 3 ting, hvis jeg skulle være den heldige: en caddy bag, nettet med ugler fra 1. sept. eller toilettasken med fuglen i hjørnet - vist fra Northern Quilt. Så bliver det din opgave at vælge.Tak for alle dine dejlige indlæg, det giver mig lyst til så mange ting. Sne- syvejrshilsen fra Kirsten.

    SvarSlet
  3. Hej kære Pia.
    Tillykke med 500 indlægs jubilæumet :-)
    Jow da, en give away er altid spændende. Men hold da op en svær opgave du sætter os på. Jeg har svært ved at hive en ting frem, så jeg kommer med 3 af dine projekter blandt mange, som jeg vil fremhæve, fordi jeg rigtig godt kan lide dem. Jeg er helt, og har været det fra første blik, forelsket i dit trådhus fra 29.6.12. Så er der den flade pung/taske fra 3.7.11, som ville være perfekt til makeup børster på rejse/ferie. Din lynlås taske fra 26.7.10 er også fed. Jeg har jo heldigvis gramset på en af dem. Men du har også lavet mange fine grydelappesæt, mug rugs.
    God søndag. Nu er jeg spændt på at se, hvad andre vil fremhæve på bloggen.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  4. hej Pia,
    tillykke med og tak for de 500 indlæg :-)
    det er noget af en opgave at pege en enkelt ting ud, og det lykkedes ikke for mig. I stedet for har jeg to bud : den lille førstehjælpskurv fra dec. 2011 som har stået på min ønskeseddel lige siden jeg så den hos dig, og en strygejernscaddy :-)
    knus og god søndag

    Angelika

    SvarSlet
  5. Hold da op en flot give-away. Hvis jeg skulle være den heldige, så ønsker jeg mig en taske lignende den du viste i et indlæg d.25. december 2011 (den med de indvendige lommer). Krydser fingre.

    SvarSlet
  6. Hej Pia
    Det er da helt vildt - 500 indlæg og sikker en flot Give-Away.
    Hvis jeg er den heldig vinder, så ønsker jeg mig et bogomslag, som det du viser den 19. oktober 2009, som blev sendt til England. Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Kjære Pia! Dette blei ei reise tilbake i tid, å skrolle bakover på bloggen din. Så fine minner om blokkbyter! Eg fann også dei to blokkene du sydde til comfort-putene eg fekk sist eg var sjuk. Eg sit her og ser på puta no. Rart...
    Her er veldig mykje fint! Eg har notert meg julebroderusket frå 20.12.12, nydelege stoff her, vidare miniquilten frå 13.9.12, vakker! Lenger tilbake i tid så er der nokre flotte og praktiske ting som merker seg ut, førstehjelpskorg frå 3.12.11, korginnsats 29.8.11 (kunne tenkt meg mønsteret til denne...) og veska med fleire glidelås frå 11.10.10.
    Det er ein flott give-away du steller i stand, Pia, imponerande! Lukke til!

    SvarSlet
  8. Hej Pia
    Det er ikke til at modstå! Jeg er helt vild med alt du laver og ønsker mig det hele..især dine runde kurve, som jeg engang håber på, at få lært at lave selv. Tillykke med jubilæet! Glæder mig til de næste 500.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  9. Hello Pia,
    I started following your blog after seeing your work on Chookyblue's SAL 2013.
    I have enjoyed looking at the lovely things you make.
    I'd love to enter the giveaway.
    My email is in my Blogger profile.

    Margaret

    SvarSlet
    Svar
    1. Hello Margaret
      Sorry I didn't write my post in english too.
      You may wish anything made my me shown on my blog. Exception are big quilts.
      If you win and you have chosen something that I have already given away once I will do my best to make you something similar.
      Please take a look and let me know your choise. Please note the date of the post that contains your wish.
      Hugs Pia

      Slet
  10. Hej Pia

    500 indlæg det er da vildt. Tillykke med det.
    Det er svært at vælge ud af alt det flotte som du har syet. Skulle jeg være den heldige, så er jeg specielt vild med den fine taske fra 25/12-11
    Knus fra Susanne M

    SvarSlet
  11. Hej Pia
    Hvor du dog en gavmild sjæl, sikke en fin ide med Give away på denne måde.
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig grydelapper, f.eks. som i indlæg d. 6. nov. 2009 eller 9. juni 2011. Men aller helst vil jeg gerne låne dit mønster på "A Gardeners Journal"
    Knus Gitte

    SvarSlet
  12. Kære Pia.
    hvor er det et flot tilbud. hvis jeg kan være med i konkurrencen om dine flotte ting, kunne jeg godt tænke mig at vinde vægtæppet i bargello blues fra 11.maj 2011, det er jeg helt pjatttet med.
    Kærlig hilsen mor

    SvarSlet
  13. Hej Pia
    Tillykke med dit 500 indlægs give-Way. Jeg syntes det er rigtigt svært at vælge, da du har mange fine ting på din blog. Hvis jeg bliver den heldige vinder kunne jeg godt tænke mig dukkequiilten fracd28/12 2011 eller tasken fra d. 25/12 2011.

    Mange hilsner Tina

    SvarSlet
  14. Hej Pia
    Tillykke med dit jubilæum. Jeg har suset lidt rundt på din blog, da jeg er ikke har været fast læser i så lang tid endnu.
    Hold da op, du har lavet mange flotte ting.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, så er det helt klart den sewing caddy og needlecase i stoffet med blomsterne på fra d. 20.02.2011. (New beginnings II). Super flot.

    SvarSlet
  15. Hej Pia
    Tillykke med de 500 indlæg. Du har lavet mange flotte ting,svært at vælge, men tasken med ekstra lommer indvendig og dit trådhus er rigtig fine.Mvh Asta Christensen

    SvarSlet
  16. Hej Pia,
    Tillykke med dit jubilæum. og Wauv hvor har du lavet mange lækre ting. Og jeg er helt tosset med dyr så jeg nyder også dine mange indlæg med diverse dyr.Hvis jeg skulle være heldig er jeg helt vild med vægophænget i dit indlæg d. 29. August 2011. Den bedste ting ville dog være et kursus med dig som underviser. Min mail er nussemus@chicks.dk

    SvarSlet
  17. Knus fra Winnie
    Glemte jeg i ovenstående :-)

    SvarSlet
  18. Good Morning...
    I like every one of your works...but the one with the "star" in colours...
    And I like be the winner...
    Continue to give us the pleasure of see your creations...
    Hug
    Maria Rosalia

    SvarSlet
  19. 11. august 2011 så jeg det lækreste bageklæde. Det må være en fryd at gå at kigge på mens man venter og venter og venter på nybagte boller. Sådan ét kunne jeg godt tænke mig.
    Hjertelig tillykke med jubilæum. Flot.
    Kh Monika

    SvarSlet
  20. Tillykke med de mange indlæg, og tak for at du viser de skønne ting du laver. Har kigget på din blog og især dine bløde bokse mange, mange gange. Dog er din Peek-a-Boo Bag (8.11.10), hvad jeg ønsker mig allermest, hvis jeg vinder.
    jrosgaard@gmail.com

    SvarSlet
  21. Kære Pia
    Du laver så mange fine ting! Men din miniquilt vist den 13/9 er supersød - og så er den blå :-)
    Den vil jeg gerne vinde, hvis jeg skulle være så heldig.
    KH/Annette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia