lørdag den 29. december 2012

Et tegn ...

... skrev Angelika til mit forrige indlæg.

Jeg formoder at det var et tegn til at jeg godt måtte starte på noget nyt, sådan læste jeg det i hvert fald :-)

Så jeg dykkede i mit eget skatkammer og fandt hvad jeg havde liggende af French General.
Det var ikke meget af det mørke jeg havde, men 3 pænt store stykker af de lyse.


Et stykke ubleget muslin og en rød tråd er altid godt.


Nu er jeg i hvert fald klar til en lørdag aften i selskab med Matador og James Bond.

Pia

5 kommentarer:

  1. det ser spændende ud. Et mønster efter eget design? Fortsat god lørdag.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at blive en rigtig hyggelig lørdag

    SvarSlet
  3. Heldige os, der både kan se og forstå sådanne tegn ;-)) Jeg kunne lynhurtigt se at jeg skal ha´ fat i den bog :-)
    knus og godt nytår
    Angelika

    SvarSlet
  4. Kære Pia
    Du imponere mig gang på gang, og hvor er det dejligt at have sådan et "forbillede" og læremester.
    "French General" går jeg udfra må være en type af stoffer efter en bestemt designer eller flere ? eller er det designeren ??
    Hatten af for at du lige kan finde de stoffer i dit skatkammer. Måske jeg en dag kan høre lidt mere om hvordan dit system i skatkammeret er, for at der er et, er jeg ikke i tvivl om.
    Håber du havde en dejlig lørdag aften, og glæder mig til at se mere om det nye projekt.
    Godt nytår
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne :-)

      "French General" er designer.
      Stofferne fra French General kan kendes på den der brune linie med prikker ved siden af helt ude ved ægkanten.

      Du skal nok få love til at se skatkammeret en dag, Gitte :-)

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia