mandag den 26. november 2012

Jeg kender en der fylder 50 i dag ... UPDATE

... og det kaster jo sædvanligvis nogle gaver af sig.

Men da ikke er på gave med ret mange, synes jeg det var på sin plads at forære mig selv et par småting i dagens anledning.

Dette maleri hedder "Horizons no. 4" og er malet af en græker hvis navn jeg desværre ikke kender.
Fidusen er at horisonten flytter sig alt efter hvordan lyset falder på billedet.
Hjembragt som håndbagage fra Kreta med velvillig hjælp fra JetTime's personale på JT468.

UPDATE
Kunstmaleren hedder Giannos Tzortzakis.    


Efter et 3-sessions kursus i frihåndsquiltning måtte denne her indlemmes i mit private bibliotek.


Og min rigtig gode veninde Jette har syet mig en smuk quilt.
Også tak til Bo for de sandsynligvis mange måltider han har tilberedt, mens Jette har syet. 


Og så har det ellers væltet ind hele dagen med SMS'er, mails og hilsner på Facebook.

Hanne kom forbi med en smuk sammenplantning og et gavekort til frokost og en tur i Den Gamle By.

Mine forældre havde jeg budt på middag søndag aften på Hørning Kro og de kom med blomster, penge og "guld"-spejle og bornholmer ur til mit dukkehus.

I aften har nogle veninder sat mig stævne, så hvad de har fundet på hører I om i morgen.

I morgen formiddag gælder det stort morgenbord med mine kolleger, men så er det vist også slut for i år.  

Pia 

11 kommentarer:

  1. Hej Pia Et STORT TILLYKKE herfra skal du også have. Samt alt vil gå dig godt fremover.
    Knus fra Inge

    SvarSlet
  2. STORT TILLYKKE med den store dag. Jeg vil ønske dig alt godt og håber du bliver godt og grundig forkælet hele dagen.
    Mange tanker og knus fra Gitte

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med dagen, håber du har nydt den og dine flotte gaver :)
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  4. Hej kære Pia.
    Endnu en gang et bstort tillykke med føs'dagen. Ja, hvad mion tøserne har fundet på? :-). Glæder mig til at høre om det i morgen.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Også her skal du lige have et ekstra til lykke. Det er et smukt billede, du har hjembragt fra Kreta. og det lyder til, at der bliver hygget om dig i dag. Det fortjener du også. Forsat ønsker jeg dig rigtig mange gode år fremover og tak for din hjælpsomhed.
    Knus fra Kirsten.

    SvarSlet
  6. Tillykke tillykke ....
    Håber du har haft en super dag...
    Mange hurraer fra Mette

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen, det lyder til at du har haft en dejlig dag.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Stort og varmt hjertelig tillykke med dagen i dag - skønne gaver du har fået :-) Godt at læse din dag har været lige i skabet ;-)
    Knus fra Helle

    SvarSlet
  9. Hej Pia
    Stort tillykke herfra
    Birgith

    SvarSlet
  10. Hej Pia
    Stort tillykke. Det tæppe har Jette da vist ikke vist frem :) Flot er det.
    Kirsten

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med dagen i går! Det er altid godt at sikre sig noget til gavebordet ved at købe noget til sig selv. Håber alt gik som det skulle og at du fik en dejlig dag med venner og familie.
    Mange hilsner fra Tine

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia