tirsdag den 27. november 2012

En glad fødselar

Med Karin , Nanny, Maria og Helene som primus motor er dette smukke tæppe syet af 40 piger som jeg er truffet på i forskellige sammenhænge, samlet og monteret af de 4 nævnte damer.

Jeg har ladet mig fortælle at der er ca. 70 timers quiltning i tæppet, så mon ikke Marias nye Bernina har bestået sin "eksamen". 


Tusind tak allesammen.
I ved selv hvem I er, jeg har ikke helt fundet ud af det endnu, men når jeg gør skal I få en personlig hilsen fra mig.

Pia

10 kommentarer:

  1. Endnu engang tillykke med din runde fødselsdag :-) Quilten er kanonflot, men mangler der ikke lidt lilla og pink i det ? ;-)))
    knus
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke denne gang, den er lige som den skal være :-)

      Slet
  2. NÆÆÆÆ sikke et smuk tæppe du har modtaget

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fundet DIT navn. Tak Sanne :-)

      Slet
  3. Er det ikke bare skønt at modtage et så smukt færdigt tæppe ? Jeg er sikker på du får stor glæde af det

    Knus Ingrid

    SvarSlet
  4. Ih!! Hvor ser det lækkert ud. Mon vi får det at se "live" en dag

    SvarSlet
  5. Hvor ser det flot ud. Jeg vil også gerne se det live ;0)

    SvarSlet
  6. Melder mig også til "Live show". Det ser ud til at være blevet et ret stort tæppe. Dejligt med så meget opbakning til gode initiativer. :o)

    SvarSlet
  7. Det er jo lige et tæppe man kan putte sig under - lækkert.
    Live show? Jeg vil også være med, for det skal jo ses i "virkligeheden :-)

    SvarSlet
  8. wow sikken et flot tæppe og en super lækker gave at modtage! Kan godt forstå du er helt rundt på gulvet af lykke. Tillykke med den flotte gave :-)
    Knus, Helle

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia