søndag den 14. oktober 2012

Længe siden sidst

Jeg er vist lidt bagud her på kanalen, så der kommer lige en hurtig opsamling.

Kreta var som forventet SKØNT.
Perfekt vejr og vand til mit temperament. 


Intensivt samvær med min veninde Lisbeth og dejlig mad, her aubergineruller med ost og spinatfrikadeller MUMS.


Undervisningsmateriale fra det sidste hold i Gassum er samlet.
Jeg har vist noget liggende fra et tidligere afholdt kursus der sammen med det her plus lidt mere kan blive til et rigtigt tøse-puttetæppe.


Hele dagen i går blev tilbragt på Hørning Kro til Helene Juul Designs årlige Quilt Retreat hvor Wenche fra Northern Quilts kom med en masse ny inspiration til broderusk med juletema.

Jeg gik ombord i dette som jeg tror ender med en lille dug til et stort fad med julekager.


I dag vil jeg tilbringe det meste af min tid i sofahjørnet eller ved symaskinen og komme lidt videre med nogle halvfærdige eller næsten færdige projekter.

Pia

2 kommentarer:

  1. Så det er årleg retreat? Då må eg planlegge for neste år... Kjekt at du fekk vere med på kurset. Wenche er inspirerande, og det er nok Helene også!
    Ha ein fin søndag!

    SvarSlet
  2. Ja, det var rigtigt dejligt med besøg. Glæder mig vildt meget til at lære om hvordan man quilt´er. ( og lave lidt græsk mad til dig, nu jeg er i DK..med kartofler, hvis det skulle være)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia