mandag den 30. juli 2012

Gavekort indløst

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde et gavekort til FONA på 1000 kr ...

Det har ligget i dvale en tid, jeg synes ikke jeg manglede hverken TV, computer, telefon, musik, film eller spil, men pludselig kom jeg i tanke om noget jeg kunne bruge det til ...

En e-bogs læser.


Så gavekortet indløst og jeg er nu den lykkelige ejer af en SONY eBook Reader.
Og vupti, så havde jeg også lånt 5 bøger på ereolen.dk, nu skal jeg så bare have dem læst også.

Pia

3 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Tak for tippet, nu har jeg haft en Ipad i snart 1 år, men jeg har aldrig prøvet at låne bøger på den.

    Hilsen tilnavn

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en rigtig god løsning.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia