tirsdag den 31. juli 2012

At holde fokus ...


... har været et yndet samtaleemne i blogland hen over sommeren.

Det har jeg så forsøgt at praktisere den sidste uges tid.
Med tanke på at Helene Juul Design sandsynligvis havde en ny Design Udfordring på efterårets kursusprogram, valgte jeg at gøre noget ved den fra 2011.

Ta da

Blokkene til pakke 5.


Blokkene til pakke 6.


Og så havde jeg en hel del Half Square Triangles fra nemme hjørner undervejs.
De blev til 3 ekstra blokke. 


Så nu har jeg i alt 26 blokke som jeg skal finde ud af at få sat sammen til en quilt.

Pia

6 kommentarer:

  1. Jamen Pia! Der er kommet fart i symaskinen, så Helenes opfordring har jo været helt på sin plads. Jeg forsøger også at gøre nogle projekter færdige, men der er hele tiden noget mere spændende der dukker op....

    SvarSlet
  2. Hallo det ser da bare det godt ud!!!

    SvarSlet
  3. Hold da op Pia! Det ser bare godt ud. Glæder mig til at se alle dine 26 blokke sammen.

    SvarSlet
  4. Sejt. De er rigtig flotte.

    SvarSlet
  5. Det er nogle flotte blokke du har fået syet.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia