torsdag den 17. maj 2012

Quiltefestival

Var en tur forbi Videnscenter Vejlby (tidl. Aulby Skole) for at kigge på årets quiltefestival.

En fin udstilling af Dagmar Quilterne og Vesterhavsgruppen. Jeg havde desværre glemt et kamera, så I må nøjes med et billede af mine indkøb taget herhjemme.

Tre stykker Kaffe Fasset som jeg ikke havde i forvejen.
En rigtig pink Hoffmann Balipop, som jeg tror skal blive til en ny Island Chain.
En sort/hvid JellyRoll, der blandt andet skal bruges til "stoppesteder" til denne her.
6 pakker med 20 charms 12 x 12 cm i hver. Der ser ud til at være en del reprostoffer imellem, så dem snuppede jeg lige.
Og så lige 3 SMÅ fingerbøl :-)
    

Og så er det jo altid rigtig hyggeligt at rende ind i en hel masse kendte ansigter.

Pia

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være dejlige indkøb, Pia og quilten du linker til .... den har jeg også et godt øje til.
    God weekend :-).
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Jamen så fik du alligevel fyldt posen inden turen gik hjemad. Dejlige stoffer du har købt - spændende at se hvad der bliver ud af dem.

    SvarSlet
  3. Det var dejligt at få hilst på dig igen :-) Skønne indkøb du fik dig...jeg købte slet ikke noget pw relateret, kun 2 nøglepunge i læder fra Patchworkværkstedet og en læbepomade med spearmint fra Kiweb :-) Men fik syndet i cafeen med deres gode mad og kage :-) Knus og god weekend

    SvarSlet
  4. Lækkert indkøb, du har gjort. Jeg er vild med de to tæpper, som du har linket til. De skal nok blive rigtig flotte i det stof, som du har køber.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia