torsdag den 26. april 2012

Rivegilde i Salling

Det er ellers ikke min stil, men ...

Jeg havde en fridag OG et gavekort til Salling, så jeg tog ind til byen i dag og mængede mig med alle de andre der havde fået samme gode idé.

Gavekortet på 500,- kr. som var en afskedsgave fra mine kolleger hos Revision Aarhus, blev omsat til 2 par sandaler.


På vej tilbage til bilen passerede jeg Paw Sko, som havde et gadestativ med kollektionsprøver fra sidste år i lige præcis min størrelse. 


Og de var dyre ...
50,- kr, så dem kunne jeg altså ikke gå forbi uden at tage et par med hjem.

Kom sommer, jeg er klar til bare tæer i sandaler.

Pia

7 kommentarer:

  1. Hvor skønt og så lige i lilla! Det ser ud til at du havde en rigtig dejlig forkælelses tur!

    SvarSlet
  2. Hvor kom det lilla lige fra, Maria ?
    De er altså sorte alle tre :-)

    SvarSlet
  3. De ser altså også lilla ud på min pc, Pia :-). Men lige meget hvad, så er det gode køb, du har gjort.

    SvarSlet
  4. Du har da haft bare tæer længe ;-)
    Det ser ud til at være nogle gode køb du har gjort!

    SvarSlet
  5. Hvor ser de lækre ud de sandaler, så håber jeg bare de vil komme flittigt i brug lige indtil det bliver november ;0)

    SvarSlet
  6. Skønt med sko, dem kan man aldrig få for mange af.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia