lørdag den 4. februar 2012

Uventet post

For noget tid siden lagde jeg billet ind på Send Den Videre leg og var heldig at blive trukket ud hos Hanne og i dag fik jeg så denne dejlige möebius med posten.
Some time ago I attended this PIF game at Hanne's and my gift arrived today. In Denmark we call it a möebius - a kind of scarf. 



Nu skal jeg så have fundet 3 der skal have en lille ting fra mig, så har du lyst til at være med så læg en kommentar og jeg vil trække lod Valentinsdag den 14. februar 2012.
Now I have to find 3 people to receive a little something from me. Would you like to be one of them leave a comment and I will do the drawing on Valentines Day February 14th 2012.

Reglerne for at være med er :
Du skal have en blog
Du skal sende noget håndlavet til tre andre - det behøver ikke være syet eller strikket bare håndlavet
Du skal sende senest 365 dage efter du selv har modtaget din gave fra mig
Og så skal du selvfølge blogge om det

The rules are :
You must have a blog
You will send someting handmade to three other bloggers - doesn't have to be stitched or knitted just handmade
You will send at the latest 365 days after you received my gift to you
And you need to blog about it

Pia

2 kommentarer:

  1. Dejligt, at du kan lide det! Det er jo også lige nu, at det kan gøre gavn!

    SvarSlet
  2. Æv, jeg har først lige set dette indlæg. Kan ikke helt forstå hvordan det kan ske.
    Har du ikke tidligere blogget om noget ligende ?
    Hvis der er plads, vil jeg gerne melde mig på banen :o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia