lørdag den 12. november 2011

96L & 98L - UPDATE

Har tilbragt en dejlig dag med en flok glade damer hos Lotte og Viggo på Hobbygården i Gassum.
Vi har snakket om blokkonstruktion med JellyRolls og trekantlinealerne 96L og 98L.

Her er noget af det deltagerne fik skåret og syet i løbet af dagen.

Elsebeth.


Pia.


Inga.


Vivi.


Jeg har fået forespørgsel på hvor man kan købe linealerne.

Prøv GOOGLE og søg på "Omnigrid 96 98" eller "Creative Grids Multi-size 45 90 Ruler ".
I Danmark ved jeg at Helene Juul Design, Quiltefant og Købmandsgården har dem. Der er sikkert også andre.
Hvordan de ser ud kan du se i dette indlæg.

Pia

5 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Jeg har søgt på linealerne, men kan ikke finde dem. Hvad er det for linealer du bruger og som du kalder 96L og 98L og hvor kan man købe dem?
    På forhånd tak
    vh Lisbet

    SvarSlet
  2. Hej Pia

    Det er flotte blokke du har lavet.
    Har du ikke lyst til at vise et billed af de to linealer. Jeg har ledt på nettet, men det er ikke lykkedes mig at finde billeder af linealerne, så jeg kan se forskellen.

    knus Tina

    SvarSlet
  3. Sikke dog nogle flotte blokke du har lavet på dit kursus.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia