lørdag den 1. oktober 2011

Indkøb og et færdigt projekt / Shopping and a finish

I dag holdt jeg demo hos Helene Juul Design og måtte selvfølgelig også selv shoppe lidt.
Denne smarte lineal til "samlebåndarbejde" med JellyRolls.
Today I had a workshop showing off the rulers L96, L98 and JellyRolls at Helene Juul Design and I had to do some shopping of my own.
This new ruler for easy and quick Half Square Triangles of Jelly Rolls.



Nå ja, et par nye ruller blev det også til.
Well, also a few new JellyRolls for me.


Og så blev jeg færdig med min Tis The Season i dag. De sidste sting blev taget i efterårssolen i min have i eftermiddags.
And I finished my Tis The Season today. The last stitches done in the autumn sun in my garden this afternoon.


Pia

7 kommentarer:

  1. Hvor er din TTS blevet fin. Jeg kan så godt lide dit kantstof.
    Spændende indkøb.
    Knus

    SvarSlet
  2. Quilten er dejlig og jeg er meget spaendt paa at hoere om hvordan den lineal skal bruges. Jeg har jo en svaghed for linealer ;-))
    knus
    Angelika

    SvarSlet
  3. Jeg synes virkelig du laver nogle flotte ting, du viser frem her i din blog. Derfor har jeg givet dig en blog award. :) Du kan se den i min egen blog på gittebaarsch.blogspot.com

    SvarSlet
  4. your TTS looks wonderful Pia.........thanks heaps for being part of the SAL..........
    love those jelly rolls have fun playing with them..........

    SvarSlet
  5. Det er nogle gode ting du har fået købt. Rigtig flot er dit TTS - helt misundelig :-)

    SvarSlet
  6. Ja, selvfølgelig skal du have stof til din nye lineal. Jeg kunne desværre ikke komme i lørdags, så jeg nøjes med billederne i Helenes album. Det er altså ikke til at forstå at det snart er jul. Jeg har kun haft shorts og korte ærmer på hele weekenden. Men din TTS er altså rigtig flot, solskin eller ej.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia