torsdag den 8. september 2011

Send Den Videre / Pay It Forward

Jeg har været så letsindig at tilmelde mig tre af disse Send Den Videre lege, så nu skal jeg have fundet ni der vil lege videre med mig.

Reglerne for at være med er :
Du skal have en blog
Du skal sende noget håndlavet til tre andre - det behøver ikke være syet eller strikket bare håndavet.
Du skal sende senest 365 dage efter du selv har modtaget din gave fra mig
Og så skal du selvfølge blogge om det

Så hvem vil være med ?
Læg en kommentar og jeg trækker tre navne hver gang jeg modtager en af mine pakker.


I’ve now signed up for three PIF projects. The idea is that the three people I’ve signed up with will make me a ‘something’ sometime in the next year. I will then make three ‘somethings’ to send on to three of you, and you will then do the same.

The rules are :
 You must have a blog
You will send someting handmade to three other bloggers - doesn't have to be stitched or knitted just handmade
You will send at the latest 365 days after you received my gift to you
And you need to blog about it

So, who's in for some fun ?
Leave a comment and I will draw three names each time I receive one of my gifts.

Pia

3 kommentarer:

  1. Det lyder da som en sjov leg, den er jeg gerne med på. Det virker jo umiddelbart overskueligt med 365 dage, selvfølgelig alt efter størrelsen på det man sender videre.
    Træk gerne mig :o)

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    jeg vil gerne være med i den her spøg - Kunne være sjovt.

    Håber du hygger dig og snart får lavet noget mere freestyle quilt

    - Umiddelbart ser det ikke så tosset ud det du har prøvet på at sy...

    Det glæder jeg mit til at se på et af de mange tæpper du laver!

    Måske ses vi nede ved Lotte her senere på måneden jeg ved ikke om hun har pladser fri endnu..

    Kram fra Lone.....♥

    SvarSlet
  3. I would love to play along with your PIF.....you have a very lovely blog....I found you through Chookyblue.....

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia