søndag den 25. september 2011

Marti Michell

Heidi fra Stjerne Stoffer underviser andre butiksindehavere / undervisere i at bruge Marti Michell's linealer og skabeloner. Og undervise efter det materiale der er udarbejdet dertil.

I dag var temaet sekskanter på symaskine og jeg var så heldig at få lov til at være med.

Første projekt er en "I Spy" quilt og jeg kan bagefter godt se at der burde have været mere kontrast mellem motivstoffet og fyldstoffet.
Bedre held næste gang :-)


Andet projekt er en "Seven Sisters" blok og klog af skade valgte jeg her stoffer med stor kontrast.
Og jeg er meget tilfreds med resultatet.


Nu skal jeg så bare have lavet en masse prøver og fundet nogle villige kursister der vil udsættes for min undervisning :-)

Pia

11 kommentarer:

  1. ser spændende ud...de er nu smarte de linealer.
    Ja, kan godt se man skal tænke meget i kontraster for at få et heldigt resultat. Den røde er i hvert fald super vellykket.

    SvarSlet
  2. hej Pia

    super skønne blokke ...
    hende Marti Michell er en fantastisk opfinder ...og Heidi en dejlig lærer
    har endda været så heldig at møde dem begge.. ( hos Adlico/thomas )og MM i Birmingham) ...

    SvarSlet
  3. Jep. jeg melder mig på holdet.

    SvarSlet
  4. Så vil jeg gerne skrives op. Det var jo også teknikken du skulle lære, så pyt da med stoffet

    SvarSlet
  5. Nå, det var da godt, jeg fik dig sendt på kursus! ;-)
    Det ser flot ud, og noget tyder på, at vi godt kan sætte det på programmet, hvis du får tid i foråret.Knus

    SvarSlet
  6. Smadder ærgeligt at man ikke bor tættere på. Seven Sisters står på min ønskeseddel og din er blevet rigtig flot.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  7. Det ser godt ud, hun kan noget med linealer hende Marti Michell og du er da den helt rigtige til sådan et kursus.

    SvarSlet
  8. Glæder mig allerede til nyt kursus hos dig

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia