fredag den 30. september 2011

Hvad skal du i morgen formiddag ?

Jeg skal ud til Helene Juul Design og demonstrere hvordan man kan bruge de to linealer 96L og 98L sammen med en JellyRoll til at sy de skønneste blokke fra den nye bog JellyRoll Sampler Quilts.


Har du lyst til at se med, så er jeg i butikken fra 10.30 - 12.30 og jeg er sikker på at Helene har et godt tilbud til dig.
Ses vi ?

Som abonnent på WJCC's repro abonnement kan man bestille en rekonstruktion af tidligere pakker og det er lige præcis hvad jeg har gjort her.
En Redwork pakke - guf for sådan en som mig.


Ved samme lejlighed fik jeg som den første af de danske abonnenter den nyeste repro-pakke med hjem.
Ingen billeder, men I kan godt glæde jer til den dukker op i jeres egen postkasse - det er en skøn pakke :-)

Pia 

6 kommentarer:

  1. gid jeg boede i nærheden ... så ville jeg helt sikkert komme forbi ...
    håber i får en fantastisk formiddag
    knus ♥

    SvarSlet
  2. Ja også jeg, kan man købe den bog hos Helene Juhl??????????
    Inge

    SvarSlet
  3. Lite långt att åka ,,men lycka till!!!Kram

    SvarSlet
  4. Gid jeg kunne komme... men jeg har jo andre gode sager for imorgen! God fornøjese. Knus

    SvarSlet
  5. Love the redwork fabrics!! I'm having a giveaway over at my blog, come one over and enter. :)

    SvarSlet
  6. Gid jeg havde set mailen fra Helene før, så var jeg kommet forbi. God dag

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia