lørdag den 13. august 2011

Design Udfordring 2011

Så er det blevet tid til en ny omgang Design Udfordring i samarbejde med Helene Juul Design.


De tre øverste stoffer er de udleverede og de tre nederste er mine tillægsstoffer.
Den grå til højre er mit gennemgående stof, det grønne i midten er mit ensfarvede stof til denne pakke og den gule til venstre er bare en jeg synes passede godt, måske kommer der mere af den, måske ikke.

Og her kommer så resultatet.


Jeg har valgt at sy 10" blokke.

Pia

7 kommentarer:

  1. Hvor er du dygtig ! Dine blokke er helt vildt flotte. Hvis jeg havde faaet de stoffer var jeg nok gaaet i baglaas i nogle dage, for saa at beslutte at lave om paa reglerne ;-))

    SvarSlet
  2. Fantastisk
    Flot resultat. Det ville jeg ikke kunne have set ud af de stoffer

    SvarSlet
  3. wauw et flot resultat ....
    kh♥

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud, flotte blokke du har lavet.

    SvarSlet
  5. Du har da vist løst opgaven rigtig flot Pia. Flotte farvevalg.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia