mandag den 11. juli 2011

Sommervin

På min arbejdsplads er der tradition for at hver medarbejder får 6 flasker vin til sommerferien, rød, hvid eller rosé efter eget valg.
Eftersom vi ikke drikker vin, synes jeg det var spild af penge og sikkert udemærket god vin.
Det gjorde jeg så ledelsen opmærksom på og i dag fik jeg så denne lækre æske med 3 slags kaffe, et rør med chokoladeknapper til varm chokolade, lakridspulver, små chokolader og aromalys der selvfølgelig dufter af kaffe.


Nu vil jeg så læne mig tilbage i sofaen og nyde en kop Kærlighedskaffe - fra den røde pose - sammen med mit livs kærlighed.

Og så kan det da godt være at veninderne snart skal komme på kaffevisit så vi kan får gjort kål på den der jordbærlagkage med flødeskum.

Pia

7 kommentarer:

  1. Dette var veldig bra! Flott at du sa fra om at du ikke ville ha vin, gaven din ble jo kjempebra.

    SvarSlet
  2. Uha hvor ser det lækkert ud. Jordbærlagkage - ikke dårligt. God sommer til dig og dit livs kærlighed :-)

    SvarSlet
  3. Det var da en MEGET BEDRE gave du fik der. Du siger bare til ... så kommer jeg gerne og spiser jordbærlagkage ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke dog en dejlig tradition med en sommerferiegave - det ville jeg da hellere have end julegave. Og jeg er med på din model fremfor vinen - skønt!!!
    Tak Pia fordi du gjorde mig opmærksom på problemet med at maile til mig - det er fikset nu!

    SvarSlet
  5. Det var da en super skøn feriegave du har fået, meget bedre end at få vin, det kan man jo altid selv købe, men sådan en dejlig gaveæske køber man jo ikke til sig selv.

    SvarSlet
  6. Det lyder da som en god idé
    og lækker gave at få.
    Jordbærlagkage ikke dårligt her på denne årstid.
    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker kurv. Jeg kan godt lide rødvin, men indholdet af din kurv ser bestemt fristende ud.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia