onsdag den 27. juli 2011

Nu starter sæsonen igen

Så er efterårets kursusprogram klar hos Helene Juul Design. Denne sæson byder jeg ind med :

Grundlæggende maskinsyning - 15 timer fordelt på 5 hverdagsaftner med en måneds mellemrum. En gentagelse fra sidste sæson hvor jeg havde 16 kursister fordelt på to hold.
  

Squaredance - 6 timer fordelt på to hverdagsaftner.


Nyt strygebræt - 6 timer fordelt på to hverdagsaftner.


For tidspunkter, priser og tilmelding check ind hos Helene Juul Design.

Forleden blev jeg spurgt : "Hvorfor begyndte du egentlig at undervise ?" og jeg svarede : "Fordi Helene bad mig om det."
Det kan synes mærkeligt, men jeg havde ikke selv overvejet det før Helene bad mig om at holde et kursus i hendes lille patchworkbutik og i dag er jeg hende dybt taknemmelig.
De af jer der har været på mine kurser ved at jeg holder meget af at videreformidle min egen erfaring og elsker når jeg kan se at I går hjem med ny viden og inspiration.

Tusind tak Helene fordi du gav mig en chance, da jeg havde allermest brug for det.

Pia

3 kommentarer:

  1. Før jeg blev "ustabil" pga depressionerne, underviste jeg også. Det er meget givende, og jeg savner det. Keep up the good work!!!

    SvarSlet
  2. Jeg er bare glad for at jeg fik dig overtalt ... og det tror jeg også at dine kursister er. knus

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun tilslutte mig Helenes kommentar. Men også tilføje at Maria og Helene selv bestemt også er gode og dygtige undervisere. Jeg har ihvertfald lært RIGTIG meget siden jeg lærte jer at kende.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia