tirsdag den 5. juli 2011

Hvor heldig har man lov til at være

Man bestiller et par stykker stof i den anden ende af landet og der er god sytråd på bud.
Jeg bestilte 12 assorterede ruller og hvad får jeg ?
3 pink og 3 lilla, absolutte yndlingsfarver.
3 gyldne der passer til de stoffer jeg bestilte.
3 grønne, skal altid bruges ved juletid.


Det er for mig god service.

Og så vil nogen sikkert gerne vide hvad stoffet skal bruges til - eller hvad ?

En lille surprise til en jeg kender, men som absolut ikke venter det.  

Pia

6 kommentarer:

  1. Super god deal! Så godt på lignende trådpakker i Aulby. Knus

    SvarSlet
  2. man har vel lov til at vaere heldig :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt når indholdet af en bestilling lige falder i din smag.
    Aftenknus Kirsten.

    SvarSlet
  4. Og hvor har du købt ind, om man må spørge???

    SvarSlet
  5. Skønne stoffer, får vi at se hvad der bliver ud af det, inden du afleverer til den heldige.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia