mandag den 25. juli 2011

Gode veninder er guld værd

Da jeg midt i december lå på skadestuen og lige havde fået beskeden om at der skulle opereres og de ikke kunne sige noget om hvornår, ringede jeg til en veninde - nok egentlig mest for at snakke med en eller anden.

I løbet af to timer stod Maria ved min seng med et optegnet broderi, volumenvlies riet på bagsiden, en lille dåse indeholdende broderinåle, fingerbøl, saks og broderitråd i hvad Maria anså var passende farver.


Det har været færdigt i et stykke tid og da jeg begyndte at lede efter passende stof til montering kom jeg omkring ved denne pakke. En forholdsvis ny pakke fra WJCC's Reproabonnement.
Man skulle næsten tro den var pakket til formålet.  


Nu bliver det gjort færdigt så det er klar til ophæng lige der hvor jeg længes allermest efter forår.

Tak Maria fordi du er den du er.

Pia

3 kommentarer:

  1. Hi Pia,
    LOVE the embroidery. Can I ask where you got the pattern from? Thank!

    SvarSlet
  2. Ja, gode veninder er bestemt guld værd og et super sødt stitchery Maria kom med. Du har ret i at de reprostoffer passer helt perfekt. Spændt på at se hvad du ender op med.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia