torsdag den 28. juli 2011

Enetimer

Jeg har haft besøg af Nanny (noblogger) og se bare nogle fine små mug-rugs hun havde med til mig.


Nanny synes ikke det var nemt at sy pæne buer på symaskine, så vi aftalte at hun skulle komme forbi en dag på vej hjem fra arbejde og se hvordan jeg ville gøre det. Og se bare hvordan det så ud da hun havde øvet sig lidt :-)


Jeg glæder mig i hvert fald til at se nogle flere sat sammen til en stor quilt.
Inspirationen kommer fra en gammmel quilt ejet af Trine Bakke.

Pia

3 kommentarer:

  1. Det må jeg nok sige. Fine buer! Jeg er også glad for at jeg fik overtalt hende til den varme gule stribede til bundstof. Det ser fungerer!
    Og wow, nogle søde mug rugs. Knus

    SvarSlet
  2. Ingen tvivl. Du er en god læremester. Søde mug rugs, du har fået.

    SvarSlet
  3. De er rigtig søde de fine Mug Rug`s du har fået og sikke flotte buer Nanny har fået lært at lave.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia