søndag den 5. juni 2011

Friluftsquilterne slår til igen

En dejlig week-end med udendørssyning hos Karin (non-blogger). 


Krus med livstykke. Gæt hvem der skulle have kruset med det lilla bånd :-))


Og dejlig mad. Her frokost med skinkestang og broccoli-salat.


Vi fik også syet lidt.
Her Karin's dug der blev sandwichet og quiltet.
Da jeg kørte hjem søndag eftermiddag var hun i gang med håndsyning af lukkekanten.


Forstudie til et sengetæppe efter Quilt-As-You-Go metoden.
Her forsiden.


Og bagsiden af samme stykke.


Det endte med at blive en blød boks.


Og en beslutning om at sengetæppet IKKE skal syes efter denne metode.

Der er ikke noget galt med metoden, jeg skal bare øve mig lidt mere på nogle mindre arbejder før jeg kaster mig ud i et sengetæppe.

Pia

4 kommentarer:

  1. Ser super hyggeligt ud! Har tænkt på Jer "mens" jeg sov. Knus

    SvarSlet
  2. Det kunne være, det var en hel søndag der skulle til, hvis jeg også skal få noget færdigt. Hyggeligt ser det ud

    SvarSlet
  3. Det ser sørme hyggeligt ud. Og sikke flittig du er. Flotte blokke du har lavet ud af Jelly Roolen.

    SvarSlet
  4. Det ser ud som en rigtig hyggedag i har haft udendørs med jeres patchwork.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia