lørdag den 7. maj 2011

Patchwork udstilling / Quilt Show

Patchworkklubben "Stofposen" holder udstilling i Firgårde Forsamlingshus denne week-end og der er mange fine ting at se.
A local quilt group is having a show this week-end and here are some of my personal favourites.

Bland mine personlige favoritter er denne "Kaffe Kos" designet af Helene Juul og syet af Birgit Clausen ...


... og denne syet af Anne Mette Kristoffersen.


Opholder du dig i Østjylland / Midtjylland og har du selv lyst til at se, er der også åbent i morgen søndag.


På hjemvejen kom jeg forbi denne mark med pluk-selv tulipaner. Senere på sommeren ved jeg at samme mark plejer at være fyldt med pluk-selv sommerblomster af alle slags. Så jeg skal helt sikkert forbi igen.
On my way home I passed this field with tulips to pick and pay by the numbers. Later in the summer the same field will be filled with all sorts of flowers. For sure I will pass that field again sometime.


Fortsat god week-end.
Have a nice week-end.

Pia

1 kommentar:

  1. Nej hvor sjovt at se Birgit's udgave af "Kaffe Kos". Jeg kan huske at jeg har hjulpet hende med at finde stofferne engang til et udsalg, men altid herligt at se tingene færdige.
    Også en NYDELIG mark du kom forbi der!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia