fredag den 29. april 2011

Retro eller ...

Jeg ledte egentlig efter noget helt andet, da jeg fik dette stykke gravet frem.
Jeg har ingen anelse om hvornår det er fra, men at dømme ud fra stofferne kunne det godt stamme fra engang i 70'erne. Det forklarer så også de ikke helt så pæne samlinger og de ikke helt lige yderkanter.


Jeg var ved at lægge det væk igen, men tænkte at det kunne måske bruges til at teste lidt frihåndsquiltning på den nye maskine.
Som sagt så gjort, her er resultatet ... 


... og så fik jeg også lige testet isætning af lynlås og lidt andet ved samme lejlighed.

Pia

5 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin - og så er det jo tydeligt at se, hvad øvelse og viden om teknik gør! Dejligt:-)

    SvarSlet
  2. Den er flot, som alt det andet du laver, også selvom det er gamle stoffer. Jeg må altså se at tage mig sammen og prøve at sy sådan en boks men jeg har lynlåsangst.

    SvarSlet
  3. Den er godt nok blevet rigtig sød.
    Sådan som den så ud, inden du quiltede det, ville det se ud hvis jeg havde syet det på maskine.

    SvarSlet
  4. Jeg synes den er blevet rigtig sød din nye boks ... på trods af at du kunne have syet dette stykke bedre i dag. Den er rigtig skøn retro i farverne. Knus

    SvarSlet
  5. Godt at se du ogspå har været nybegynder engang :-)
    Boksen blev jo fin og dejligt at få brugt noget at det som bare har ventet.

    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia