søndag den 17. april 2011

Hun sagde 2

For nogen tid (læs år) siden blev Lene og jeg enige om at bytte et strimmelsæt inspireret af Hanne Asplin Firman's bog "Slip Farverne Løs".

Vores udgangspunkt var de samme 10 ensfarvede strimler og Lene var som sædvanlig ret hurtig til at få syet sine og nu er mine så omsider også blevet færdige, så vi kan få dem byttet.


Samme bog har inspireret nogle andre piger til at bytte et stykke regnbue.
Og her er min. 


Nu skal den bare skæres i passende stykker og så er den klar til at bytte.

Pia

5 kommentarer:

  1. Ja nu skal vi så bare have byttet, og så bliver det sjovt at se hvad vi får lavet af dem, og ikke mindst HVORNÅR (mærkeligt det ord slutter på ÅR)
    Lene

    SvarSlet
  2. Hvis jeg skal holde kadencen kan jeg regne ud at inden udgangen af december 2012 SKAL jeg altså have lavet noget ud af det her :-)

    SvarSlet
  3. Nu kan det da også blive til en lidt større sag, men alle de strimler du har! Syr lige nu på en anden type regnbue... kommer på bloggen inden længe. Knus

    SvarSlet
  4. Ja flot ser det ud - spændt påhvad det ender med og hvornår vi ser det igen :-)

    Mange hilsner
    Lone

    SvarSlet
  5. Lækker regnbue, glæder mig til min "part", og håber så jeg kan nænne at begynde at skære i de fabelagtige stofstykker

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia