torsdag den 7. april 2011

Gaver

Jeg har FÅET en gave.
Lene har syet et lille etui til lommetørklæder og se bare hun har fundet nogle med clip-clapper på, man skulle tro hun kendte mig :-)


Jeg har også GIVET en gave.
Lilian (non-blogger) ønskede sig en nålebog og nu havde hun så fødselsdag i søndags, så til syning i går fik hun dette sæt med nålebog og lille pung til tråd.


Jeg er også blevet LOVET en gave.
Hanne skulle finde tre til at modtage en gave, som også var indstillet på at give tre videre inden for 1 år, så jeg lagde et lod i puljen og VANDT :-)
Nu glæder jeg mig så til at se hvad der kommer fra Hanne.


Pia

3 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Den fra mig var fordi du var den første som var inde på min blog.
    Tak for det

    SvarSlet
  2. super dejlige gaver :)... har også meldt mig til gaveleg hos Britta(mælkebøtten).... glæder mig til at se hvad hun fremtryller...
    kh♥

    SvarSlet
  3. Det var da et par dejlige gaver du har fået.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia