søndag den 24. april 2011

Friluftsquilter

Jeg synes ikke vejret i dag indbød til syning i et nordvendt værelse, så symaskinen kom med en tur i haven.


Sytøjet er min Bargello Blues som har ligget sandwichet og klar til quiltning i årevis, jeg har bare ikke vidst hvordan.
Det vidste jeg da jeg vågnede i morges og nu er den quiltet. Den mangler at få hæftet ender og syet lukkekant til, så det varer sikkert ikke så længe før I ser den igen.

Langfredag og Påskelørdag tilbragte jeg i Helene's hyggelige butik med at sy tæpper til Japan sammen med en masse syveninder.
Blandt andet quiltede jeg denne store top doneret af Anne-Mette.  


Du kan læse mere her og se flere billeder her.

Pia

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog hyggeligt ud, dejligt at vejret var til det, her har vinden været ret så kold, kun 15 gr. på Sydsjælland... Inge

    SvarSlet
  2. Så har du quiltet 3 store quilts på 3 dage (og har lavet alt muligt andet også). Det må siges at være godt gået!

    SvarSlet
  3. Er det mon en virus?! Knus

    SvarSlet
  4. Jadet tror jeg.
    Og jeg håber den holder sig et halvt års tid endnu :-)

    SvarSlet
  5. Skønt at se at en af mine UFO'er bliver færdig og så til en godt formål som dette.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  6. Det ser hyggeligt ud og et flot tæppe du har fået quiltet.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia