tirsdag den 5. april 2011

Den ene bog eller den anden

For år tilbage troede jeg at jeg skulle prøve kræfter med Watercolor og købte derfor nogle små poser med blandede bolcher i 5,5 x 5,5 cm.

Nu har jeg så syet dem sammen i et panel og var egentlig klar til at lave en af taskerne fra Lise Bergene's bog Vesker og Bager, men den er pist væk forsvundet.
Jeg må have lånt den ud, jeg kan bare ikke huske til hvem.


Så det endte med at blive en fra Anne-Pia Godske's Hånd I Hanke.
Lidt høj og lidt smal ganske vist, men held i uheld valgte jeg et foerstof med små kaffekander og thepotter på og faconen passer perfekt til at transportere en thermokande i.


Pia

3 kommentarer:

  1. Tasken er blevet rigtig fin, Pia.
    Knus Kirsten.

    SvarSlet
  2. Rigtig sød, god til at have med til syklub med the i kande.

    SvarSlet
  3. Den er da rigtig fin, og sjov når den er høj og slank.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia