søndag den 20. marts 2011

TTS start

Jeg er med i 'Tis The Season' 2011 Stitch-a-long og har nu også fået et mønster og kan komme i gang.

Der er andre små projekter i bogen end vægtæppet som det hele handler om, så jeg har besluttet mig for at starte med en lille taske til at have projektet i undervejs.

Så lidt sekskanter i de stoffer jeg har valgt til mit projekt, lidt blonder og bånd, lidt knapper fra mormors syæske og denne lille Mary Engelbreit dåse til småtterier.


Og eftersom det ser ud til at foråret har indfundet sig i Danmark i dag, er jeg den der er smuttet ud i et vindstille hjørne i haven med en kop the, en quilt og mit sytøj.

Pia

5 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok hyggeligt. God ide at lave en lille taske først.

    SvarSlet
  2. Hvordan kommer du lige på at ville lave en taske først. Jeg kunne da forestille mig at der ville være rigeligt at sy.

    SvarSlet
  3. En rigtig dejlig solskinsdag at begynde et nyt projekt på. Knus Kirsten.

    SvarSlet
  4. Det lyder som et hyggeligt projekt du skal i gang med og syning i forårssol så kan det da ikke blive bedre.

    SvarSlet
  5. Skønne stitcherier! Overvejer også hvad jeg skal sy mere end selve TTS projektet!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia