mandag den 14. februar 2011

... og der var chokolade med / ... and chocolate in addition

Jeg har været med i endnu et bytte.
Denne gang med mug-rugs og i dag har jeg så fået denne dejlige sag fra Jette.
I joined another swap.
Mug-rugs this time and this beauty is what I got from Jette. 


Og denne her syede jeg til Angelika.
And this one I made for Angelika.


Så syede jeg også en til mig selv.
And made one for myself.


Og de små trekanter der blev tilovers fra Flying Geese blev til denne her.
And some leftover triangles from Flying Geese made this.



Pia

4 kommentarer:

  1. Hvor er de søde. Ikke dårligt med lidt chokolade.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde mug rugs ... både de hjemmesyede og den du har byttet dig til.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde allesammen. Jeg tror nok, at jeg snart vil igang med et par grydelapper til "Hannes" konkurrence - den "løber" måneden ud.
    Snevejrs-knus fra Kirsten.

    SvarSlet
  4. great mug rugs pia...thank you so much for your comment over at gj stitch a long...dzintra

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia