tirsdag den 30. november 2010

Bytte UPDATE

TSQ Pigerne har byttet nålemapper

Og jeg fik denne her smukke mappe
i violet uldfilt fra
Siv i Finland


med lidt lækkert indeni
applikationsnåle, quiltenåle, broderitråd og et stykke stof


Jeg sendte denne afsted til Anne-Mette




og syede ved samme lejlighed et sæt til mig selv.

Der er flere der har spurgt.
Traditionelle Skandinaviske Quiltere (TSQ) er en lukket gruppe
hvortil man skal inviteres og godkendes af ejer og moderator.
 Vi foretager os andet end at bytte, det er bare det I hører om her på bloggen. 

Pia

4 kommentarer:

  1. Ikke dårligt med en lille for julegave. Er TSQ en lukket "klub".
    De er rigtig søde begge to.

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide´med at bytte - jeg vil også gerne vide, om det er en lukket klub. Hvis ikke, hvordan kommer man med, og hvad skal man bytte?
    Har du på min blog eller hjemmeside set, hvor heldig en mormor jeg er?
    Knus Kirsten.

    SvarSlet
  3. Det er rigtig gode bytte gaver begge to

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia